Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, joacă un rol de prim-plan în promovarea conducerii responsabile prin lansarea campaniei “SloMo la volan” în luna noiembrie 2023. Scopul principal al acestei campanii ambițioase este educarea și sensibilizarea șoferilor cu privire la pericolele consumului de alcool în timpul conducerii.

Cu sprijinul fostului pilot de raliuri, Titi Aur, această campanie subliniază conceptul de “zero toleranță la alcool la volan”. Mai mult decât atât, aduce în prim-plan educarea publicului prin intermediul unor pastile audio special concepute pentru a îmbunătăți reflexele șoferilor.
Elementul central al acestei inițiative este platforma digitală slomolavolan.ro, care oferă publicului acces la nouă episoade informative despre conducere defensivă. Site-ul include și o componentă interactivă care permite vizitatorilor să înregistreze mesaje audio exprimate cu încetinitorul, simulând astfel efectul consumului de alcool asupra reflexelor de vorbire.
Bogdan Jianu, Director Interimar de Marketing la Bergenbier S.A., subliniază importanța consumului responsabil în strategia brand-urilor din portofoliu. Această campanie reprezintă un angajament puternic al companiei în prevenirea consumului de alcool la volan.
În portofoliul său, Bergenbier S.A. oferă nouă sortimente non-alcoolice, cu Bergenbier Fără Alcool în frunte. Această inițiativă are ca scop creșterea nivelului de conștientizare cu privire la reflexele șoferilor și subliniază importanța zero toleranței pentru alcool la volan.
Elena Ion-Bălescu, Brand Manager la Bergenbier, pune accentul pe responsabilitatea în campaniile dezvoltate de companie. “SloMo la volan” reprezintă un proiect complex, rezultatul unei colaborări strânse cu Titi Aur, un expert în conducere defensivă, cu scopul de a transmite publicului informații și sfaturi esențiale din perspectiva experienței sale.

Titi Aur explică importanța responsabilizării șoferilor cu privire la riscurile consumului de alcool înainte de a se urca la volan. Colaborarea cu Bergenbier S.A. îi oferă oportunitatea de a împărtăși informații și sfaturi valoroase pentru toți șoferii.
Campania “SloMo la volan” poate fi urmărită pe canalele oficiale ale Bergenbier S.A., pe platforma slomolavolan.ro și la stația de radio Kiss FM. Această inițiativă are un impact semnificativ asupra sensibilizării publicului cu privire la consecințele periculoase ale consumului de alcool înainte de a lua volanul, promovând astfel conducerii responsabile în trafic.
…………………………………………………………………………………………………………………………..
Campania “SloMo la volan” de la Bergenbier S.A. și Molson Coors: Educație pentru conducerea responsabilă, cu Implicarea lui Titi Aur și Bogdan Jianu
……………………………………………………………………………………………………………………………
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională.
Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei.
Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner.
De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
Despre Molson Coors
De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată.
În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP).
Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.